Elektroniczna Skrzynka Podawcza
Elektroniczna Skrzynka Podawcza działa w ramach rządowego projektu e-PUAP, który udostępnia platformę wymiany korespondencji elektronicznej między obywatelem a jednostką publiczna.
ADRES SKRZYNKI PODAWCZEJ NA PLATFORMIE ePUAP -
/ZIMSpzoo/SkrytkaESP
Wszystkie dokumenty elektroniczne wysłane przez Elektroniczną Skrzyknę Podawczą muszą zostać podpisane jednym z dwóch typów podpisów:
- płatnym kwalifikowanym podpisem elektronicznym
- darmowym podpisem potwierdzonym profilem zaufanym
W celu skorzystania z Elektronicznej Skrzynki Podawczej Urzędu Miasta Mikołów dostępnej na platformie e-PUAP, niezbędne jest spełnienie następujących warunków:
- założenie indywidualnego (darmowego) konta
- posiadanie profilu zaufanego lub certyfikatu kwalifikowanego
Akceptowane formaty załączników plików:
DOC, RTF, ODT, XLS, ODS, CSV, TXT, GIF, TIF, BMP, JPG, PNG, PDF, formaty kompresji ZIP, RAR