KORONAWIRUS - KOMUNIKAT
Informujemy, że z uwagi na drastyczny wzrost zachorowań na COVID-19 w Polsce od dnia 12/10/2020 r. do odwołania budynek ZIM będzie niedostępny dla klientów.
W trosce o bezpieczeństwo zarówno Państwa jak i naszych pracowników prosimy o załatwianie spraw drogą mailowa lub telefoniczną:
e-mail: sekretariat@zim.com.pl 32/2180-551, 32/2180-552,
zgłaszanie awarii wod-kan: 32/2262-105
zgłaszanie awarii ciepłowniczych: 32/2262-136
Dokumenty można składać również w formie papierowej w miejscu do tego wyznaczonym – pojemnik znajduje się w wiatrołapie w wejściu głównym do budynku przy ul. Kolejowej 4, gdzie dostępne są również wzory wniosków.
Za utrudnienia przepraszamy.
Data wytworzenia: 2020-10-12 08:45
Data publikacji: 2020-10-12 08:45
Osoba udostępniająca na stronie: Kazimierz Kurpas
Data ostatniej modyfikacji: 2020-10-14
Osoba modyfikująca: Szymon Brzęk