Internetowe Biuro Obsługi Klienta - IBOK
Zakład Inżynierii Miejskiej Sp. z o.o. w Mikołowie
informuje, iż z dniem 27.06.2019 r. zostało uruchomione Internetowe Biuro Obsługi Klienta (IBOK). Zapraszamy do rejestracji.
Wejdź do IBOK
Zarejestrowanie i zalogowanie do IBOK oznacza akceptację Regulaminu.
Czym jest IBOK?
Wygoda i skuteczność tak można najprościej podsumować istotę Internetowego Biura Obsługi Klienta.
Nasz system jest gotowy do obsługi 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i 365 dni w roku.
IBOK to rozwiązanie stworzone z myślą o wszystkich, którzy szukają nowoczesnych i bardziej skutecznych sposobów komunikacji – multimedialna strona będąca wirtualnym Biurem Obsługi Klienta. IBOK to pomysł na to jak nasza firma chce wyjść naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów i sprostać ich rosnącym wymaganiom. Mamy nadzieję, że nowy bezpłatny serwis zapewni naszym klientom poczucie komfortu w korzystaniu z usług, poprawi standardy obsługi i stanie się nieodzownym narzędziem do zdobywania informacji i kontaktowania się z nami. Ponadto system jest dedykowany osobom niepełnosprawnym w celu ułatwienia załatwiania bieżących spraw oraz eliminacji trudności z tym związanych.
Z nami zaoszczędzisz czas i pieniądze.
1. Konto internetowe w IBOK m.in. umożliwia:
- sprawdzenie odczytu wodomierzy i ciepłomierzy oraz wgląd w ich historię,
- podawanie odczytu wodomierzy oraz ciepłomierzy,
- analizowanie danych i wykresów dotyczących zużycia wody i odprowadzania ścieków oraz zużycia ciepła,
- analizowanie danych dotyczących dokonanych płatności,
- analizowanie danych dotyczących rozliczeń oraz salda konta,
- przeglądanie wystawionych faktur z możliwością ich wydruku, w przypadku wyrażenia zgody na e-faktury,
- wykonanie bezpośredniej płatności on-line za wystawione faktury,
- szybkie otrzymywanie przekazywanych przez ZIM istotnych dla Użytkownika informacji np. o awariach,
- Użytkownicy (Klienci korzystający z IBOK) którzy wyrazili zgodę na przesyłanie faktur VAT w formie elektronicznej będą otrzymywać powiadomienia SMS/e-mail o wystawionej fakturze,
- Użytkownicy (Klienci korzystający z IBOK) którzy wyrazili odpowiednie zgody na usługę, mogą otrzymywać różne powiadomienia SMS/e-mail w związku z np. wystawionymi fakturami, których termin płatności upłynął lub o zbliżającym się terminie płatności faktury.
- przekazywanie dyspozycji np. o zwrot nadpłaty,
- przekazywanie reklamacji, uwag, wniosków poprzez formularz sprawy.
2. Korzyści z posiadania internetowego konta:
- niższa stawka opłaty abonamentowej za dostarczanie wody i za odprowadzone ścieki – za akceptację faktur w formie elektronicznej,
- szybki dostęp do informacji przez przeglądarkę internetową z każdego miejsca na świecie,
- ułatwienie i usprawnienie wzajemnych kontaktów,
- bezpłatny dostęp do konta,
- indywidualne zabezpieczenie konta każdego użytkownika.
3. Jak zostać użytkownikiem systemu IBOK:
Możliwość korzystania z IBOK uzyskają wszyscy Klienci, którzy spełniają następujące warunki:
- posiadają aktualną umowę zaopatrzenia w wodę i odprowadzanie ścieków lub sprzedaż ciepła,
- zarejestrowali i zalogowali się do systemu poprzez wpisanie prawidłowego numeru Klienta i hasła.
4. Bezpieczeństwo korzystania z IBOK zależy również od Ciebie.
Zanim wpiszesz swój identyfikator:
- sprawdź adres strony (prawidłowy to: https://ibok.zim.com.pl/ ),
- upewnij się, że widzisz ikonkę z zamkniętą kłódką, która oznacza bezpieczne połączenie,
- przeczytaj poradnik bezpieczeństwa,
- traktuj nieufnie e-maile, które nakłaniają Cię do podawania haseł.
5. Jak wejść do systemu IBOK:
- kliknij tutaj iBOK,
- wpisz login i hasło,
po pierwszym zalogowaniu możesz zmienić hasło w zakładce PODSUMOWANIE.